mot Denver Broncos 3 november (Odells spel i cleats ?r inspirerade a

mot Denver Broncos 3 november (Odells spel i cleats ?r inspirerade a

caicai2017
4 november 2019 - Kyrie Irving har en speciell anslutning till nummer 11. Det b?rjar med sin pappa, Drederick Irving, som bar nr 11 under sin basketkarri?r; Kyrie bar det p? gymnasiet och g?r nu med Brooklyn. Anslutningen str?cker sig till en metafor f?r balans och harmoni (1 + 1) som resonerar med Kyrie och kaskader d?rifr?n. Nike Air Max 90 Damen "K" ?r den elfte bokstaven i alfabetet; "Kyrie Irving" ?r 11 bokst?ver; Irving spelade 11 matcher p? Duke University; han utkastades till omg?ng 1, v?lj 1 i utkastet till NBA 2011 och han ?vertr?ffade 11 000 po?ngm?rket den 11 mars. Med ett nick mot Irvings globetrots nyfikenhet och 11 st?der med s?rskild betydelse f?r honom kommer KYRIE 6 att debutera med en f?rv?rmningssamling av 11 skor inspirerade av 11 st?der, inklusive Peking, Berlin, Guangzhou, Nike Air Max 270 Femme Houston, Los Angeles, Manila, Miami, New York, Shanghai, Taipei och Tokyo.
KYRIE 6-f?rv?rmningskollektionen kommer att finnas tillg?nglig 11 november exklusivt i varje respektive stad.November 3, 2019 - G-DRAGON, den Seoul-f?dda hiphopstj?rnan, hade inte alltid l?tt tillg?ng till hans favorit sneakers, Nike Air Force 1.
"?nda sedan jag st?tte p? hiphop som Nike Air Max 1 Femmebarn har AF1 haft en betydelse st?rre ?n bara skor", s?ger G-DRAGON. "Jag hade inte r?d med dem, s? jag skulle alltid passera Nike-butiken och bara beundra dem med mina ?gon och hj?rta. F?r dem som ?lskade hiphop-kultur, var ?verdimensionerade Nike Air Huarache Femme kl?der, hattar och matchande f?rgade AF1s uniformen."
G-DRAGON har gjort framsteg som ut?vande och blommat in i ett v?rldsomsp?nnande fenomen och gjort Air Force 1 till en integrerad del av sin uniform. Nike Air Force 1 "Para-noise" ?terspeglar Nike Air Max 270 Femme detta ?ppet med en unik ?vre tillverkning som har en svartm?lad overlay utformad f?r att l?ngsamt slitna bort ?ver tid f?r att avsl?ja ett personligt konstverk skapat av G-Nike Air VaporMax FemmeDRAGON.
Konstverket f?rmedlar en k?nsla av optimism, inspirerad av s?ngarens l?tskrivares vision om en v?rld d?r ungdomen f?renas genom kreativitet och ett fritt id√©utbyte. F?r G-DRAGON ?r konst ett viktigt uttryck f?r mig som driver Nike Air Max 1 Mujer kulturen fram?t.
"Jag skapades av en kultur h?rr?rande fr?n m?nniskor fr?n det f?rflutna," s?ger han.
Ytterligare utsmyckningar inkluderar en tusensk?na broderad p? tungan och avtagbara anpassade stift i de ?vre ?glorna.
Nike Air Force 1 Para-noise lanseras globalt den 23 november. 3 november, 2019 - Odell Beckham Jr. kommer att glida in klossar som p?verkas av Air Foamposite One "Alternate Galaxy" f?r Week 9: s f?rnamn. Den ?ttonde Nike Air Max 95 Femme utbetalningen i en rad veckovis pregame cleats inspirerad av den breda mottagarens favorit Nike-skor, detta tar p? sig Nike Vapor Untouchable Pro 3 OBJ Uptempo Cleat ?r h?rledd Nike Air Max 95 Mujer fr?n valvet 2018.
Cleatsen kommer att visas under f?rnamnet f?r Cleveland Browns bortomg?ng mot Denver Broncos 3 november (Odells spel i cleats ?r inspirerade av Air Zoom Generation). 1 november, 2019 - Den delade marmorgrafiken av Nike React Element Kenny 55 skapar en yin-yang-Nike Air Max 2017 Womens estetisk representant f?r fram-och-tillbaka f?r den verkliga v?rldslivet. Reflekterande detaljer l?gger till den perfekta m?ngden flare, medan Nike React-tekniken ger en extremt bekv?m ?ktur.
Skon lanseras 4 november p? txdxe.com och sl?pper den 5 november p? SNKRS och SNEAKRS och hos utvalda ?terf?rs?ljare. 31 oktober 2019 - Camouflage, corduroy, ankanduk, flanell, l?der, mocka och ull ?r alla robusta material f?rknippade med h?rt , tuffa produkter. Blandade, dessa utg?r den prim?ra duken f?r Nike Air Force 1 x Cactus Jack, en ode till Travis Scotts Nike Air Force 1 Womens Texas-r?tter som omsluter allt som surrar i modern streetwear.